tisdag 12 januari 2010

Aj...


Det blev ingen skola för mig idag... fick djuriska smärtor orsakade av urinvägsinfektion och dessutom med blod i urinen, som de flesta gånger då jag drabbats av denna plågsamma sjukdom. Nu var det ett bra tag sen jag hade det sist och jag hoppas denna gången inte är början på en ny period av upprepade urinvägsinfektioner!
Alvedon brus och tranbärsjuice är behandlingen just nu, eftersom jag försöker undvika antibiotika in i det sista.. har använt alldeles för mycket av det nu känner jag. Frossan får jag på köpet och jag har alltså legat fullt påklädd, med en extra filt och ett duntäcke inatt.
Jag känner mig dock bättre nu och hoppas det håller i sig så jag kan ta mig till skolan imorgon...

5 kommentarer:

  1. Fy, stackars dig...Verkligen inget trevligt att ha...Hoppas det går över snabbt...

    Krya på dig...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Nä, inget trevligt alls och jag blir bara irriterad av smärtan vilket gör mig till värsta monstret här hemma!
    Det känns redan bättre, men på något lustigt vis brukar det vara värst på kvällarna (?), så jag dricker tranbärsjuice för fullt!
    TACK, vad snäll du är :-)
    kram tillbaka

    SvaraRadera
  3. Nä ska den skiten börja nu igen!!! Stackare, f-n va trist!!! Hoppas det går över snart, Kramis

    SvaraRadera
  4. Mmmm... verkar så :-(, men det är ganska bra nu, tranbärsjuice och alvedon är toppen!
    Tack för omtanken! ♥

    SvaraRadera
  5. Usch för urinvägsinfektion. har man haft några gånger så man vet hur det är. :-(
    Krya på dig.

    SvaraRadera