torsdag 14 januari 2010

Glad men yr...

Idag på lektionen ger läraren oss ett papper med en människokropp på... sen säger hon att vi ska rita dit de organ vi kan på rätt plats.. i panikens stund började jag (och Tina)skratta hysteriskt... herregud, jag gav upp direkt efter jag fått in hjärtat på nyckelbenets plats (:-D)...
I vilket fall har jag nu fått reda på betygen i de ämnen som är avklarade, och det ser ut så här:

1. Etik och livsfrågor = MVG
2. Vård och omsorg = MVG
3. Människan socialt och kulturellt = MVG
Om jag är nöjd?...Njaaaaaaaa.........JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

Mindre nöjd är jag med den yrsel som förföljt mig de sista 2 dagarna, gissar på att det är stressen som kommer ikapp :-(
Ikväll är det dags för jobbet, jag har nämligen bytt denna kväll med Liz eftersom jag ska på bio med Freijan o co nästa Torsdag!

4 kommentarer:

  1. fan vad du är duktig!
    jag jobbar tyvärr när du har me&i-party.. :S

    SvaraRadera
  2. Tack!! :-)..näääääääää vad tråkigt, hade ju gärnat velat ha dig här! :-(..typiskt!
    Puss o kram

    SvaraRadera
  3. HErregud människa, hur gör du??? Stort grattis till betygen!!!

    SvaraRadera
  4. M: Jag överanstränger mig!! :-D..TACK!!

    SvaraRadera