fredag 15 januari 2010

Up-date...

Det går riktigt bra utan blöja för Dante,även på natten.. de sista 2 nätterna har det inte hänt en enda liten olycka. Han både kissar och bajsar på pottan/toan och klarar sig utmärkt på natten... BLÖJFRI, fasiken vad skönt.. bara ett blöjbarn kvar, vilket betyder betydligt färre sopor...
Med mig är det väl inget vidare.. jag har åkt på en förkylning.. som om UVI:n inte var tillräcklig!!... psyket är inte heller det bästa, mycket snurr och tankar som cirkulerar och yrseln vill inte ge med sig...
Här får ni en sång att lyssna på istället för mitt gnäll..

2 kommentarer:

  1. Sköt om dej!
    Take care!
    Det finns bara en Jennie va rädd om henne! Följ ditt hjärta o lyssna på dina nära o kära!!!

    /Johan

    SvaraRadera
  2. Saken är den att JAG mår bäst av att ha massor att göra samtidigt, sen att kroppen inte riktigt hänger med, gör mig mest bara irriterad :-D... jag gör mitt bästa, men jag har egentligen aldrig lyssnat på någon annan vad gäller min hälsa... seg som en vädur, men jag ska försöka ta det lite lugnare ;-)
    Tack för omtanken!
    Kram

    SvaraRadera