fredag 19 februari 2010

Hänt i livet...

Gudmor Liz kom med ett paket häromdagen (veckan), dockan blev jätteglad över de fina napparna som låg där i! :-)



Och sen dra hon fram ett paket till mig oxå.. en försenad inflyttningspresent, och just för att den blivit försenad hade hon slagit på extra ... sötnos!



Jag har länge och väl själv funderat på att köpa just den behållaren för diskmedlet, så jag blev såklart jätteglad, och inte blev jag mindre glad när jag fick syn på det vackraste av de vackraste djuret på en disktrasa ... jag ÄLSKAR älgar... hade det varit för några år sedan hade jag sagt BESATT, men det har dämpat lite, men jag älskar de inte mindre ;-)... den hänger fint över vasken och lär nog aldrig användas (:-D)
TACK SÖTA SYSTER YSTER!

Vi är förresten "friska" nu allihopa. Det lär väl ta ett tag till innan man är helt återställd, men jag var tillbaka på jobbet igår efter klartecken från chefen. Skolan väntade idag oxå, och nu tror ni nog jag är dum i huvudet, men jag har längtat!... att jag sedan satt och såg ut som ett lik, var inget ens läraren kunde undgå att lägga märke till ...
Nu kanske man snart kan börja äta igen oxå... det har inte blivit mycket av det.. och jag säger som Freijan.. vilken bantningskur... det är nästan så man skymtar lite magmuskler där under tröjan... träningsvärk har jag så det heter duga, och det var längesen vågen visade så positiva siffror... alltid nåt ;-)

För övrigt är mitt liv i fullständig kaos och det var läääängesen jag mådde så dåligt som jag gör nu :-(...
MEN nu är det FREDAG, så nu skiter jag i det!!

2 kommentarer:

  1. Va bra att du är fri från kräkiset:-) Men gillar inte att det är kaos i ditt liv..Prata???
    Jo bantningskur som fungerar typ 2 veckor, har gått upp 2 kg av dom 4 jag tappade, men jag hade ju för tusan värsta vätskebristen!! Drack säker 100 liter på kort tid..:-)

    Puss å trevlig fredag!!!

    SvaraRadera
  2. Snygg flaska till diskmedlet, fick en likadan i julklapp! Hoppas kaoset ordna upp sig snart och att ni ha en mysig fredag! Kramar

    SvaraRadera