lördag 20 februari 2010

Omgång 2....

Jag var så trött och utmattad igår kväll, gick o la mig med hopp om en lugn natt med mycket sömn... JOVISST!
Från det att jag la huvudet på kudden, höll Dante låda... det var vatten, han var hungrig, hade ont i magen, pratade i sömnen och till slut SPYR han ner hela Oscar, vår säng och hinner också med halva badrummet på väg mot toastolen!
Efter han var rentvättad och sängen nybäddad, drog jag på mig de gula handskarna och sanerade båda badrummen.. kl.01.00 inatt... han somnade gott i sin säng efter den spyan, men då var det Kaili som inte kände för att sova, vet faktiskt inte vad hon ville egentligen, men det är väl magen som spökar där också, hon skiter så fort hon får nåt i munnen och är i övrigt väldigt gnällig!
Själv går det inte bättre med maten, jag får kramp i magen så fort jag tuggar!
Idag är det BARA städning som står på schemat... och inhandling av mer handsprit och lite handskar!

1 kommentar:

  1. när du städar undan magsjuka är yt-des det helt klart bästa.

    SvaraRadera