lördag 6 februari 2010

Uppdatering o biobesök....


Som om sjukdomslistan inte redan var tillräcklig, fick jag igår kväll också åka in till jourcentralen med Kiana... hon klagade på ryggont,illamående och "ilande" när hon kissar... NJURARNA tänkte jag då direkt och likaså de på rådgivningen, så 1/2h efter jag ringt hade jag tid därinne.
Nu var det inte så allvarligt som vi fasade för, men det visade dock på UVI.. inte mycket, men det trodde de kunde bero på att det inte hade gått så långt emellan kissningarna, så jag får lämna in ett nytt prov till Vårdcentralen på Måndag morgon.
Lite Ipren och hon mådde bättre :-)

Idag var det biobesök inplanerat, vi skulle vara 10st, men blev 6 till slut då stackars Freijan låg kräksjuk och Cissi ville förmodlingen inte gå utan henne.
Kvar blev alltså jag och systrarna med våra stora tjejer. En bra film som varken saknade spänning eller skratt!
Med oss hem fick vi också Vilja och vi kommer ha en riktigt trevlig myslördag i sällskap med melodifestivalen ikväll!

Lill-Sessans feber vill inte ge med sig trots penecillin och paracetamol... smärtan försvann, lite aptit fick hon tillbaka, men febern kommer numera också på morgon och eftermiddag.. runt 39 grader ligger det på... lite konstigt kan jag tycka (?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar