fredag 26 februari 2010

Vägledning..

Ingen har väl kunnat undgå att det råder kaos i mitt liv just nu... jag fick höra rykten om att Faster Annika var i stan över helgen, och det tog mig inte lång tid att styra bort bilen till farmor där hon befann sig...
Självklart jätteroligt att träffa henne och att hon är världens bästa ... tja, vad kallar man henne ... siare, spåtant "häxa", mediala geni.. skadar ju inte ;-) jag hittar inte rätt ord, men hon är alldeles för bra på det hon gör, och idag var det spåkorten som åkte fram då jag är i behov av akut vägledning!
Jag satt och flinade ett tag, hur kan hon pricka så rätt direkt?.. hon visste precis vad problemet var, hur jag mådde och vad som hände runt omkring mig... eftersom hon är uppbokad på sittningar hela helgen och jag kom oanmäld, kände hon att det var mera hon ville säga, så jag fick en telefontid på Onsdag med henne och då ska hon "koppla upp sig" medialt!
Allting känns lite lättare just nu, vet inte varför men det gör det!
TACK SNÄLLA SÖTA FASTER ANNIKA!!

2 kommentarer:

  1. Åh jag tycker det är så cooolt, längtar att få höra imån!!:-) Ska bli såååå najs, så va frisk nu för tusan!!! KRAM

    SvaraRadera
  2. Vad skönt! Ni betyder väldigt mycket för mamma:) Jag har sagt till henne att hon skulle börja ta betalt men icke...Har man fötts med en sådan gåva ska man dela med sig av den, säger hon..Fint! Det har ju tom ringt folk från Nigeria :)Kram på dig min underbara kusin

    SvaraRadera