torsdag 25 februari 2010

Eller hur!?

Ha,ha,ha... sen NÄR har jag kunnat förlita mig på min tur?Fick ett sms av Oscar inatt ... Dante kräker!!

Nu känns det ganska meningslöst att ens skriva "hoppas vi andra klarar oss", men det gjorde jag ju precis och ni vet ju att hoppet är det sista som lämnar en ;-)

Han är piggelin idag igen, efter 3-4 kräkningar inatt och det är ju alltid nåt!
Kaili somnade kl. 20.00 igår, och hade som sagt inte ätit sen 16.00. Hon åt kl.8.15 imorse... 16h utan mat (?), men hon är lika pigg för det!
Hon tog ett helt steg själv igår .. men bara ett, snart så...
Det nya nu, är att hon börjat sjunga, och det är med den sötaste lilla röst jag hört! och när man säger ordet duktig till henne, klappa hon händerna för fullt.
Sagt av Dante imorse när jag kom hem från jobbet:

" Jag vaknade klockan halv sex och nu har klockan stannat!" :-D

Snart till skolan och då ska vi minsann får "sticka" varandra, det ser jag fram emot ;-)

2 kommentarer:

  1. Trist & tråkigt....Dom säger ju att om man haft kräksjukan, är man immun en viss tid...men undrar just vad en viss tid innebär..? I ert fall är ju en viss tid inte särsklilt länge...Vi hade vår dos, sen har vi "råkat" träffa på folk som haft smittan, men inte fått att igen (peppar peppar!)
    Krya på er, KRAM

    SvaraRadera
  2. Jo, man är immun mot just DEN sortens kräksjuka man hade första gången, men tyvärr finns det alldeles för många sorter av skiten och de andra är man inte immun från förrens man haft dom :-( ... ni har nog haft tur, och det finns inget som heter så i denna familj ;-), han har sån överskottsenergi just nu att det låter som ett dagis på 20 barn här just nu :-o

    SvaraRadera