lördag 6 mars 2010

Barnfotografering...

Nu har jag försökt få en bra bild på syskonen här hemma i 9 Månader utan att lyckas, så igår tog vi tillfället i akt och körde bort till City-Gross, där de hade ställt upp en trevlig kvinna, expert på det här med barnfotografering.
Lill-Sessan sov självklart när vi kom fram, så vi passade på att handla lite under tiden och när vi väl var klara där var det en familj innan som tog sin lilla tid att bestämma sig.. våra ungar blev såklart väldigt rastlösa och kalabalik höll på att utbryta.. till slut var det deras tur.. hur korten blev?
Med tanke på en trotsig 3 -åring, en nyvaken 9-Månaders och en 8-åring som gjorde allt för att inte le, måste jag ju säga att det blev betydligt bättre än jag nånsin lyckats åstadkomma!!
De kommer på posten på Tis-Ons, lägger in de då!

Idag var det dags för ett obligatoriskt föräldrarmöte med fotbollen (ja, man har föräldrarmöte i allt nuförtiden), jag skickade dit Oscar och han kom tillbaka med besked om att vi kommer få stå i kiosken under tjejernas fotbollscup den 2 April!
Under tiden mötet var, hade Kiana träning och med sig hem därifrån hade hon Elin :-)

Nu skiner solen och jag får riktiga vårkänslor.. jag ÄLSKAR våren :-), ändå känner jag inte för nånting... ingenting lockar och lik förbannat känner jag mig rastlös :-o
Ungarna slängde vi ut i pulkabacken och nu har de hittat in till trädgården... det går liksom inte undvika höra deras bråkande utanför!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar