onsdag 21 april 2010

Idag....


Försov mig lite imorse ... trodde jag ställt klockan på samma tid som alltid och kände att jag kunde ta några minuter extra, men då visade det sig att jag redan ställt om den till 15 min senare än vanligt... detta resulterade i att även Kiana kom upp senare än vad hon klarar av .... ni vet nog vid det här laget att hon behöver MYCKET tid på sig och att INGET i hela världen kan stressa henne ... lik förbannat ger jag inte upp utan att åtminstone försökt få henne att skynda på lite... än så länge har jag misslyckats, men NÅN dag kanske det funkar!! ;-)
Oscar fick köra mig till skolan eftersom han har så ont i foten efter att han ramlade ner från en massa trappsteg med Kaili och tvättkorg i famnen, att han inte kunnat gå och lämna Dante på dagis, men idag var det uppföljningssamtal på schemat och det var så vi kunde lösa det hela!
Oscar berättade att han blivit alldeles rörd av att få höra så mycket positivt om vår lille prins :-)
Just nu har vi bilen på förbesiktning och jag våndas över resultatet ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar