torsdag 22 april 2010

Ge mig styrka....

Jag är totalt utpumpad på energi idag,lyckades ta mig till skolan de sista 2 h iallafall och det var inte alls illa för att må som jag gör idag.
Ibland känns det som att jag bara vill ge upp, det är mest de tillfällen då jag inte orkar stå för vem jag är eller orkar kämpa som en krigssoldat för löjliga små saker...
Jag är stark, men även starka människor är svaga ibland .....
Ikväll går jag på min jobbvecka och imorgon ska jag ta med mig Kiana och Dante till parken för att rocka loss till Mora Träsk...

3 kommentarer:

  1. Svaren är enkla men det är inte alltid så lätt...

    SvaraRadera
  2. Det som för vissa personer är löjligheter för andra är viktigt.

    Och anonym.... nästa gång kan du väl skriva ditt namn; att slänga ur sig en massa skit och gömma sig i anonymitet är så fegt man kan vara

    MVH
    Dexter.....

    SvaraRadera
  3. Ähh?? Nu är det så här att detta är min blogg, anonym sa inget konstigt eller kränkande på något sätt, det är min åsikt... slänga ur sig en massa skit?... och sen antar jag att du "Dexter" inte heter så egentligen... rätt?
    Jag vill gärna att ni fortsätter skriva kommentarer i min blogg utan att känna att ni blir attackerade av andra läsare utan anledning!
    Ha det bra
    Kram Jennie

    SvaraRadera