fredag 21 maj 2010

Give me a break .....

Morgonen började med prov efter en natt på jobbet och ytterst liiite pluggande. Jag undrar hur vår lärare tänkte när hon gav oss ett prov med saker vi inte ens gått igenom, eller saker från förra kursen (?) ... lätt prov skulle det bli ... det blev det I N T E :-( 
Jag försöker släppa det, men det är svårt då jag som alltid har väldigt höga krav på mig själv ...
Nu är pluggandet iallafall över för ett bra tag framöver, och praktiken börjar på Måndag ... det blir långa dagar och väldigt lite tid hemma, då jag slutar kl.16.30 på praktik för att sen befinna mig på jobbet kl.21.00 ... sen hjälper det inte heller att vi har Kaili`s och Oscars födelsedag att fixa o dona inför ... dessutom går ju Kiana i skolan på Lördag och direkt därefter är fotbollscup och så har Oscar lyckats pricka in en tid med optikern samma dag....

Stressad?? Jag???

Ja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar