onsdag 19 maj 2010

Klippdagen.....

Idag var det äntligen dax för Lill-Sessans första klippning hos frissan och vi passade såklart på att klippa de andra oxå ;-)
Jag har hittat min frisör, någon som förstår mig, billig och snabb .... högsta betyg till henne och jag rekommendera henne verkligen!
Lyssna på detta då .... 4 personer, 1 1/2h totalt och en slutsumma på 400kr!!!!!

Visst blev hon fin min lilla Sessa!!!
Och dessa sötnosar blev om möjligt ännu sötare...visst? ;-)
Måste visa lite till ...... :-D

2 kommentarer:

  1. Shit vilken skillnad på lillsessan! Ser så "vuxen" ut, jättesöt!!! Hur tog hon det med första klippningen?? Får snart klippa Alvins lugg, petar han rakt i dom blå:-)
    Dom andra sötisarna är hur söta som helst! Lättare för Dante med klippning nu?

    PUSS

    SvaraRadera
  2. Ja, eller hur?? :-)
    Hon blev lite rädd för det där skynket de sätter på, men utan det och i mitt knä gick det toppen!! :-)
    Du kan ju klippa lugg, det vet vi av erfarenhet ... det gjorde du ju på Kaili för ett bra tag sen ... han har tur sötis-killen, som redan har en "frisör" hemma ;-)
    Vi kunde klippa håret jämnlångt med luggen på Kaili för där kan man ju ha spänne ... det hade nog inte Alvin uppskattat i sitt hår :-D
    Dante är fortfarande inte jättelätt att klippa ... han har blivit så himla kittlig så han panikskrattar och kryper ihop som en igelkott ... tur hon var snabb!!

    Puss puss

    SvaraRadera