torsdag 27 maj 2010

Här är jag!!


Hoppas ni inte saknat mig alltför mycket ;-), men som jag berättat, är det ganska intensivt just nu, och inte hjälper det att gubben i huset börjar få migrän heller ..
Jag trivs jättebra på min praktik, min handledare är toppen och så kunnig. Jag har mest tittat på och lärt känna patienterna denna vecka, men nästa vecka är det dags att "prova på" ... en aning nervös är jag, det är mest sår vi har att göra med, och jag har sett en hel massa av dom och alla behandlas olika ... det är så väldigt intressant och lärorikt men jag undrar hur sjutton jag ska reda ut det?!
Man vill ju inte göra bort sig totalt, men detta är helt nytt för mig.
Nåväl, man är ju där för att lära sig och jag har ju världens bästa handledare (enligt mitt tycke), så det ska nog lösa sig...

Nu har jag iallafall gått av min jobbvecka och från praktiken är jag ledig fram tills Måndag, men för den saken skull har jag inte mindre att göra precis, då vi har ett 1-års och 35-årskalas att styra upp till Lördag... dessutom är det ju skola och fotbollscup för Kiana då :-o

(undrar just om Oscar kommer vakna innan affärerna stänger?!...)

2 kommentarer: