tisdag 18 maj 2010

Jag känner lugnet...

Det känns ganska skönt när stormen lagt sig ... här hemma är det (för det mesta) bara lugnt, precis som jag ville ha (och självklart har jag inte räknat in ungarna i lugnet). Jag och Oscar är i en bearbetningsfas och ännu är det för tidigt att säga hur det kommer fortsätta, men jag uppskattar lugnet väldigt mycket :-)
I skolan är det också lugnt nu .. det har varit väldigt intensivt på sistone med arbeten, inlämningar, prov, redovisningar och annat smått o gott .. MEN nu har vi 1 prov kvar och sen går vi ut på praktik på Måndag i 4 veckor, och det känns skönt med en liten paus från det teoretiska och samtidigt spännande med praktik.
Psykologin är nu helt slut och jag fick mitt betyg idag ..MVG och är såklart väldigt nöjd och glad :-)
Imorgon har vi studiedag och då står klippning på schemat för alla barnen 3!!!!

2 kommentarer:

  1. Grattis!!!!!! Visste väl att du var duktig.
    Kram Cicci (syster yster)

    SvaraRadera
  2. Min älskade "syster" vad söt du är!! ....Tack!
    Du... nu har jag snart SOMMARLOV!! Då måste vi väl kunna hitta en helg som passar för lite gitarr, skönsång och öl *saknar dig*.

    SvaraRadera