måndag 10 maj 2010

Sluttampen...


Nu är det bara lite kvar av det teoretiska i skolan innan sommarlovet!
Det som finns kvar att göra nu är en inlämning i psykologin, ett grupparbete som ska redovisas imorgon om prostatacancer, ett grupparbete om lekterapi som bara ska inlämnas, ett prov om palliativ vård och det var väl det hela.
V.21-24 har vi praktik och denna kommer jag att göras med distriktsköterska i Asarum som har hemsjukvård som område. Därefter väntar 9 veckors SOMMARLOV, för att sedan fortsätta med valbar inriktning, där jag efter mycket velande bestämt mig för psykiatrin. Jag frågade en av mina lärare idag om hon trodde jag skulle passa att jobba inom detta och hon svarade mig "ABSOLUT"!.. och fortsatte sedan med att säga att jag skulle passa inom vilken inriktning som helst. Gissa om jag blev glad av dessa fina ord :-)
Nu väntar snart jobbet för min del, men på Torsdag och Fredag är jag ledig från både skola och jobb, och det lär behövas med tanke på de kalasförberedelse som väntar inför helgen då vår lille prins fyller 3 år!

3 kommentarer: