fredag 4 juni 2010

Här går det undan...

Håll för öronen om ni inte klarar av skryt för nu kommer det:
Min lilla Sessa är helt otrolig!!!
I onsdags satte jag henne på pottan och där satt hon tåligt tills hon kissat.
Idag när jag kommer hem från praktiken frågar jag henne om hon kissat på pottan, då springer hon bort till toadörren och pekar, så jag öppnar och då hämtar hon pottan och börjar dra i blöjan ... jag tar av blöjan och hon sätter sig på pottan och kissar direkt!!
Efter det fick hon vara utan blöja och en stund senare springer hon in på toan igen och sätter sig... och kissar snabbt och reser sig sen upp helt överlycklig och klappa händerna!
Är hon inte helt otrolig så säg!!! ♥ ♥ ♥

4 kommentarer:

  1. Håller med, SÅÅÅ duktig! Snart kör hon moped oxå, hahahaha!!!:-)

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är hon!! :-)
    Moped?! åååå nej ... där går gränsen, olagligheter FÅR hon inte syssla med ens om hon hade velat/kunnat ;-)

    SvaraRadera
  3. Åååååååååååå vad duktig hon är den där lilla donnan. :D
    Hoppas det finns tid ås ses snart! :)

    SvaraRadera