lördag 5 juni 2010

Välkommen härliga sol!

Inatt har kusin Vilja sovit över här, själv har jag jobbat och somnade som en stock efter "Modern Family".
Kl.06.15 hade de stora tjejerna tyckt att det var dags att gå upp (de somnade 23.30 igår)...
Kl.10.00 var det fotboll för Kiana och Vilja tittade på, med sig hem hade de oxå Fanny, så de har lekt och haft roligt här hemma. Själv satte jag mig i brasse-stolen i hopp om lite färg på mina alldeles för bleka ben ...
Underbart väder och det gäller att njuta medans man kan, därför håller vi nu på att packa ihop picknick-korgen för en tur till Brunnsparken i Ronneby!

Hoppas det blir många fler av dessa härliga dagar i sommar!! :-)

2 kommentarer:

  1. Du glömmer väl inte bort att smörja dig gumman, du brukar väl va lite känslig mot solen va..? Hur härligt som helst ute, gäller passa på å njuta:-) Hoppas allt är fint med er alla, puss & kram

    SvaraRadera
  2. Jag smörjde in mig .. iallafall på de känsligaste ställen, tycker inte jag ser någon skillnad alls på färg ännu ... får väl bli en såndär dusch jag gjorde inför ert bröllop i år oxå :-D (jag skrattar men menar egentligen allvar.. )
    Puss o kram

    SvaraRadera