måndag 14 juni 2010

Jag vill.....


Jag vill inte känna att jag måste KÄMPA mig till kärlek, jag vill kunna vara den jag är och bli accepterad för det.
Jag vill inte tassa på tå, rädd för att säga eller göra "fel" i andras ögon.
Jag vill inte bygga ett förhållande på misstro o obehag.
Jag vill inte bråka bort hela mitt resterande liv, bråk utan betydelse eller som överhuvudtaget inte leder till nån förändring eller förbättring.
Jag vill helt enkelt bara vara den jag är och samtidigt få känna kärlek o lycka ... varför är det då så svårt?
Klara man inte ta mig för den jag är då får man gå, för detta är mitt liv och ingen annan än jag kan sätta ner foten och få stopp på känslor som inte borde finnas i mitt liv...
Men även starka människor blir svaga ibland ... hoppas bara den fasen inte vara för länge..

3 kommentarer:

  1. bra skrivit! Kämpa på vännen! Tänk på DIG själv lite me! vad du vill, orkar o känner för! Kram

    SvaraRadera
  2. ??? men syster min då <3 trodde allt va "bra" nu? men du har så rätt i det du skriver men tror du att det verkligen är så?
    Love you! <3 puss

    SvaraRadera
  3. Man får sig en tankeställare, jättebra skrivet och hoppas det når ut till folk som känner igen sig...Du är duktig på att uttrycka dig, jag hoppas på det bästa för dig min vän, för det är du värd...Man ska va rädd om det man har, man måste få va den man vill, man ska aldrig behöva ändra på sig för då blir man en helt annan...Man ska va älskad för den man är, vad är det annars för mening...PUSS

    SvaraRadera