måndag 26 juli 2010

26 Juli

Idag fyller Malina 7 år, GRATTIS till dig gumman ... födelsedagen firas på Tosselilla idag och Kiana fick följa med. Lämnade alltså henne hos familjen i Mörrum igår kväll, och på vägen hem beställde vi pizza. Lill-Sessan var så trött, så henne fick vi natta direkt då vi kom hem, och därefter dukade vi i tv-rummet och tände ljus och myste tillsammans, vi 3 som var kvar ;-)
Det var en nöjd 3-åring som direkt efter pizzan gick o la sig och då laddade vi upp för film och gottis. Vi tittade på den omtalade filmen "Shutter Island", tyckte den var helt okej, men jag har sett bättre filmer!
Idag går jag omkring och lullar och känner mig på riktigt dåligt humör, rastlös men ingen fantasi eller ork att tänka ut något att göra :-(
Har ni mer fantasi än jag, så kom gärna med förslag ;-)

5 kommentarer:

  1. Jag va på pisshumör igår, fick ta bilen å köra liprundor! Tyckte bara allt va piss, helt jävla piss precis allt...Idag fick jag mens, vadå pms-besvär??!!:-) Idag känns det bättre, tur är väl detta!!! Puss å kram

    SvaraRadera
  2. Usch vad det är jobbigt när man känner så :-( .. kanske det jag ska göra..köra liprundor med min skrikande bil och kanske kolla upp om det är dax för mens snart :-D
    bra att du mår bättre idag :-)
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Tror du ska ha, har för mig att vi hade det samtidigt sist..?
    Alfons va för härlig idag, han sa vi skulle in till Maxi å köpa mens..! (Vi skulle köpa bindor) HAHAHAHAHA!!!! ½ poäng får han ändå!!!

    PUSS

    SvaraRadera
  4. På Söndag är det dax för mig har jag nu kollat upp, så det är ju nästan 1 vecka till ... ha,ha,ha,ha... shit vad go han är, vad får han allt ifrån??? Ha,ha,ha
    kram kram

    SvaraRadera
  5. Jag har redan sett den två gånger, Shutter Island, en sån film krävs nästan att man ser om, eller hur? Tyckte den var väldigt bra i sin genre :)

    SvaraRadera