torsdag 1 juli 2010

Bilrundor ....

Nu när Oscar fått jobb, lär vi behöva en bil till ... det är inte så lätt som det låter, jag och Oscar är väldigt olika i alla tänkbara aspekter (vilket säkert är jättebra ibland ....), små som stora saker, så då förstår ni nog varför det inte är så lätt ;-)
Han är dessutom född i Tvillingarnas tecken och jag i Vädurens ... vilken kombination...inte så konstigt vårt förhållande är så intensivt!!
I vilket fall, lämnade vi av våra Sessor hos Liz, tog med oss Dante och körde runt bland lite olika bilhandlare.. jag fastnade för en som vi provkörde, mer än så blev det inte!
Kaili hade haft det bra hos Liz, trots att vi bara lämnat henne i 1h utan någon av oss i närheten innan ... hon hade förstås gått omkring o letat efter oss ett tag, och var lite arg på mig precis när jag kom, men sen var det min lilla Sessa som sprang in i min famn med öppna armar!! :-)

2 kommentarer:

  1. Vi måste me ha en bil till när ja ska börja jobba... Hittade ni någon sen eller? Kram

    SvaraRadera
  2. Jaså ni med? ... ja så är det för oss som bor på landet :-D
    Vi hittade ingen, alla hade gått massor mil och de flesta var småbilar ... vi kollar vidare!
    Vad ska ni köpa då?
    kramiz

    SvaraRadera