lördag 3 juli 2010

Sommartestet...

Hittade ett test hos syter Anna som jag snodde !

Hur länge ska du vara ledig?
- Från skolan i 9v, från jobbet i 3v!

Kommer du vara singel eller ej i sommar?
- Jag gissar på ej ;-)

Hur många nyktra dagar blir det?
- Av hur många?? :-D

Brukar du kolla in andra tjejers kroppar på stranden?
- Har nog med att dölja min egen inför andra ;-)

Om man vill bada i Karlshamn vart gör man det?
-Havet: Köpegårda (har inte varit där ännu, men litar blint på min kära vän Sofie) Sjön: Halasjö Tempererat: Svängstabadet

Kan du tända en grill?
-Tja ... nää ... Nej det tror jag faktiskt inte! :-o

Vilka solglasögon kör du?
-Ett par skitcoola från Oriflame!

Går du osminkad om dagarna?
-Ja, för det mesta!

Är du cornetto eller piggelin-tjej?
- Nogger!? ... okej, av dessa 2 får det bli Piggelin!

Vad är sommarens soundtrack?
- Vet ej!

Vart åker du på semester?
- Hade många planer..som krympt.. lite småturer blir det ex. Tosselilla, öland, Ystad ...

Andra sommarplaner?
- Titta på Europe, ÖSTERSJÖFESTIVAL, kanske Killebom...

Sommarens outfit? (En för soligt och varmt väder, en för rusk)
- Sol: Kjol o linne Rusk: jeans o t-shirt och luvjacka.

Hur håller du formen?
- Form? ... jag försöker undvika former ;-)

SPF – ett måste eller bara ruff o båg?
-Ett måste! ... även om jag glömmer det ibland *fy skäms på mig!!*

Sommarens drink?
-Det återstå att se!

Vad kör du för bikini?
- Ha,ha ... jag har (läs hade) ingen bikini, eftersom jag då kunnat använda mig av den ursäkten för att slippa visa mig i nån och framförallt att slippa bada!...MEN så en vacker dag kommer min kära vän Sofie och slänger fram en bikini hon hittat till mig, och med detta kom stränga order om att gå till omklädningsrummet och byta om ... den var röd och jättefin ... och där rök alla mina ursäkter!!! :-D

Gå ut i Karlshamn – en hit eller?
- Fråga de som vet!

Hur sminkar du dig i sommar?
- Om jag sminkar mig blir det mascara, ögonskugga vid fest och lite läppglans (som aldrig sitter kvar mer än 30 min max oavsett... fråga mig inte varför!)

Sommarens maträtt?
- Grillspett och hemmalagad potatissallad!

1 kommentar:

  1. Jag kan skriva under på att köpegårda är toppen.
    Lagom stort å alltid lite varmare än på andra ställen. :)

    SvaraRadera