tisdag 20 juli 2010

Födelsedagsfirande,shopping och längtan till morgondagen....


Det blev en tur till Karlskrona idag. Kiana stannade hos Mattis o badade i poolen istället, men resten av La Familia var med.
Ibland undrar jag varför min son måste vara den trotsigaste av de trotsigaste när man är ute med honom, slänger sig raklång o skriker, bryr sig inte ett dugg att halva stan vrålstirra på honom :-o ... nåväl, det är en period man måste genomlida och jag hoppas på en totalvändning inom det snaraste ;-)
Efter staden var det bara hem o lämna grejer sen iväg igen för att fira söta syster Anna som idag fyller 36 år, GRATTIS!!
Hon bjöd som alltid på god mat och gottis till efterrätt :-)
När vi skulle gå, visade det sig att Dante tappat bort sin ena sko, och hela patrullen satte igång att leta, men det hjälpte inte, så det blev för Oscar att bära honom på axlarna bort till bilen ... nån gång dyker väl skon upp (?)..
Sista natten på denna jobbvecka väntar och imorgon ser jag med spänning fram emot att se Europe på torget och avnjuta några goda kalla öl både innan och under konserten ;-)

2 kommentarer:

  1. Drick inte för många så du hinner däcka sötnos:-) Grabbsen börjar inte spela förran 22.30...Ha skoj från mig med, love u...

    SvaraRadera
  2. Ha,ha,ha ... Östersjö, årets höjdpunkt, jag håller mig VAKEN!! :-D
    Det är förband innan dess oxå, måste ju komma in i stämningen ;-)
    Love u 2
    puss puss

    SvaraRadera