lördag 7 augusti 2010

Bilköpet...

Det blev många timmar i bil idag, då vi tog oss till Lund för att hämta hem Oscars nya bil. 2 timmar dit, 2 timmar hem och ca 2 timmar där (en dryg, långsam gubbe den där försäljaren). Ni kan ju tänka er själva HUR pass roligt barnen våra tyckte det var ;-) ... ett nödvändigt ont tyvärr, men nu är vi är hemma o jag har slängt i mig en tablett mot skallebanken jag fick på köpet o barnen sover!
Nu är det så här, att jag verkligen gillar min nya bil, men Oscars nya bil ... den ÄLSKAR jag!!! ... jag tyckte absolut att vi kunde byta bil, rätt av, bara sådär...men si det där gick inte han med på ;-)
En Renault Grand Scenic -04, blå i färg och man startar den med ett kort ... vilka finesser, vilken underbar bil!!
Han har lovat mig att jag ska få köra den ofta, och för mig betyder ofta detsamma som ALLTID :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar