fredag 20 augusti 2010

Helg...

Då var det Fredag idag och inskolningen är klar. Den har gått toppenbra hela vägen!
Jag var på väldigt glatt humör under dagen och fick så mycket gjort här hemma. Oscar jobbtider är 7.30-16.00 och idag såg jag fram emot denna tid vi skulle få tillsammans under helgen, men så visar klockan på 16.45 och han ringer och säger att han har lite kvar på jobbet, jag blev så sur att jag la på luren. Vad är det för mening att ringa o säga att man blir försenad när man redan gjort förseningen?? Hade absolut uppskattat samtalet vid den tiden han SKULLE slutat istället, och dessutom har han jobbat över varenda dag sen han började. När han väl kom hem tog jag Kiana o Dante med mig och storhandlade, sen blev det Tacos :-)
Nu försöker jag lugna min irritation så gott det går, och hoppas resten av helgen blir bra!
Och nu står det klart att vi flyttar in i huset redan i Oktober och jag längtar som en tok!! :-)

2 kommentarer:

  1. Du är söt du:-) Nu är det ju hans tur å jobba arslet av sig;-)
    Hoppas du är lugnare nu och att ni fick en mysig kväll trots allt:-)
    Ses snart, puss & kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan söt, allt ok inför morgondagen, hur många blir det??
    Skoj skoj att få komma till dig, kommer nån timme innan om det är ok?? Snacka lite:-) Puss

    SvaraRadera