lördag 21 augusti 2010

Lördag...

Jag beställde sovmorgon igår kväll, men att jag skulle sova tills 12.00 var ju inte meningen precis :-o.... man känner sig väldigt konstig efter att ha sovit så länge, mest irriterad faktiskt!
När jag väl kom till liv, var det rensning i förrådet som gällde, och trots allt rensande vi hann med idag, känns det som om vi inte rensat alls *suck*. 3 barn hemma på detta, så kan ni tänka er att irritationen inte blev mindre precis, men det måste ju göras.
Nu ikväll har jag varit och gått den så kallade "Klagorundan" med Sofie, namnet kom till efter mitt eviga klagande häromdagen då jag gick den första gången. Ikväll gick det mycket lättare, nu vet jag ju när den tar slut iallafall :-D
Den är på ca 8km eller 11049 steg och tog 1h 35 min, men då har vi ju kära Otto (hund) med oss, som stoppar upp lite grann såklart.
På vägen såg vi en huggorm som vi trodde levde, men efter att ha sprutat lite vatten på den, kunde vi konstatera att den var ganska död!
Nu väntar sängen för min del och imorgon ska jag absolut inte sova bort halva dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar