måndag 9 augusti 2010

Kickstart på Måndagen...

Idag var det dags för Oscar att göra sin första jobbdag, men med en sådan start kan man inte klaga, det börjades nämligen med Kick-off där han skulle få träffa sina nya arbetskamrater... Vid 7.45 stack han hemifrån o kommer inte hem förrens imorgon kväll, det ska lekas, kräftskivas o lite annat i Järnavik ikväll :-)
Själv kände jag "ensamhets-paniken" o rastlösheten komma krypandes, så jag packade snabbt in ungarna i bilen ("Oscars bil") o for till Torpet för att träffa Cissi o Freijan med kidz. Värsta dagisstämningen blev det, men med 7 ungar i huset och 3 tjattrande mammor kan det inte bli annat :-D
Cissi skämde bort oss alla med mat o fika o trevligt sällskap :-)
Under tiden jag var där hade jag lite telefonkontakt med syster-yster, hon var lite orolig över Wilmer..och med all rätt, då hon nu fått svar på sin orolighet i form av Borrelia!! Misstänkte detta starkt igår, det lät som en klockren Borrelia och det var precis vad läkaren sa till henne oxå :-(
Nu upptäcktes det hela i tid och förhoppningsvis klarar han sig nu med "bara" 10 dagars Kåvepenin 5ml, 3 gånger per dag. Stackars lille Wilmer, hoppas det försvinner snabbt, och så säger jag bara: UTROTA FÄSTINGJÄKLARNA!!!!!!

1 kommentar:

  1. Ja jävla äckelkryp!!!! Fan för dom!! Grr... :(:(

    SvaraRadera