onsdag 11 augusti 2010

Gårdagens positiva o negativa...

Början av gårdagen var toppen då jag och Fia-Lia äntligen lyckades få till en träff :-)
Vid lunchtid kom hon och Nellie och vi började med att slänga i oss lite spagetti o köttfärssås. Sen försvann de stora tjejerna iväg och tog tillvara på varenda sekund ihop. Busan här hemma var på ett jäkla bushumör och väldigt mammig på det ... det märks tydligt att hon saknar Pappsen som hon är van att ha hemma som en del av inredningen i huset, och jisses vad hon strålade upp när han kom hem vid 16.15.
Precis innan Fia skulle sticka hem ringer telefonen och jag fick ett mindre roligt besked om att killen som tog över vårt hus har lämnat in ett krav mot oss som han anser är dolt fel ... det tog musten ur mig på 2 röda sekunder ....
Idag skulle kravet dimpa ner i brevlådan och jag får snällt ta upp min tid med att skriva ett motkrav, skicka in försäkringspapper o annan skit de ska ha in, och därefter får vi väl se vad som händer. Vissa människor försöker med allt!!
TRÖTTSAMT!

2 kommentarer:

  1. Ah du skojar!!!! Är han inte redig i skalet??? Va har han nu "hittat" för fel då? Kan förstå att detta suger all energi, men du fixar det gumman!! Stor kram

    SvaraRadera
  2. Nej usch vad jobbigt"! SSom tur är är det väldigt svårt att få igenom sådant.

    SvaraRadera