måndag 6 september 2010

Trollungen min ....

Kärt barn har många namn, och denna lilla goding är inget undantag!
Dante kallar henne för Bus-Maja och vi andra har ju några namn på lager vi oxå ;-)

( Ooooops!!!) ...
En riktig liten trollunge med en massa bus på gång ständigt!
Jag ställde henne på vågen hemma hos syrran häromdagen, då med kläder på och det visade sig att hon inte gått upp ett skvatt sen 1-årskontrollen, väger alltså 9.1 kg nu och på 1-års 8960 g (utan kläder)... en liten plutta som fortfarande har stl. 74 i kläder!... fast i tröjor kan hon förstås ha stl. 80 oxå! ... på längden tror jag faktiskt inte det hänt så mycket heller ... men hon äter ... väldigt bra faktiskt och på dagis med och alldeles själv dessutom, sen flera månader tillbaka!
Lilla stumpan min, vad jag ÄLSKAR dig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar