söndag 19 september 2010

Tröttheten...

Denna trötthet som förföljt mig alldeles för länge nu börjar kännas OLIDLIG!!
Har verkligen ingen energi ... jag sover tillräckligt men är lik förbannat så trött...jag äter alla möjliga vitaminer och uppiggande tabletter men det hjälper absolut ingenting :-(
Jag börjar inbilla mig att det är mina njurar som spökar och funderar på att göra en njurstatus ... anledningen till min inbillning beror mycket på de symtom som tillkommit sista veckorna och att mina njurar aldrig kollats upp efter alla dessa UVI jag haft. De nya symtomen är att jag känner hur det "bubblar" i min högra njure och att min urin börjat "skumma" sig och bilda små bubblor...
Vad det än är som orsakar denna trötthet och orkeslöshet, så gör den mig mest bara ledsen och irriterad :-(....

4 kommentarer:

  1. Hallå där, nu tar du och kollar upp detta!! Sa jag inte till dig det sist..? Se så, nu ringer du och fixar detta imorgon ok??

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jo.. jag vet men lyckas fasiken aldrig få tummarna ur ...
    Puss

    SvaraRadera
  3. efter min havanskapsförgiftning fick jag gå till en njurdoktorn. Han frågade mig då om urinen skummade... tänkte eftersom du skriver att det gör det så jag hoppas verkligen du går och kollar dina njurar SNARAST, så det inte är något fel. Och är det något som inte stämmer så är det bra att gå tidigt, SÅ GÖR DET NU!!!! BUMS!!!! Kram Pisan

    SvaraRadera
  4. Tror det är nån inre rädsla som blockerar mitt förnuft :-( ... imorgon SKA jag ringa...det ska jag!
    Kram

    SvaraRadera