fredag 10 september 2010

Uppdatering av mitt liv...

Igår kväll var vi ute och gick för att samla poäng till Kianas klass, det var en hel del människor som intog slingan i Hällaryd vill jag säga och många av dessa tog uppgiften på fullt allvar och sprang för kung o fosterland ;-)
Jag och Sofie tillhörde den grupp som istället promenerade (jag hatar att springa).
Kiana fick dock en rejäl energikick och tog ett springvarv med sina kompisar, så hon lyckades skrapa ihop 8p och jag 7p, alltså totalt 15p och det tyckte jag var bra :-)... vinnande klassen får en glassfest i Maj!

I skolan rullar det på och jag har lite svårt att fatta att vi redan gått 3v sen vi började efter sommarlovet :-o. Provet vi gjorde förra veckan fick vi tillbaka idag och jag antar att jag får vara nöjd med mitt VG+.
Nästa vecka börjar vi med lindrande vård och byter lärare igen, dock är vi bara 5 st kvar i klassen då de andra går ut på praktik nu, men ryktet går om att vi ska slås ihop med klassen som läser Hemsjukvård (vår gamla goa klass eller åtminstone några av dom), eftersom de bara är 5-6 st dom också ... vi får väl se vad som händer med det!

Jobbveckan började igår och så har jag tagit på mig lite extra turer till slutet av September ...

Snart flyttar vi!!!!! Packningen ligger på is, men snart får jag mig nog en energikick och då ska det packas! Oj, vad jag längtar nu :-)

Idag tänker jag lite extra på söta Lisa som förhoppningsvis får sin gosiga bebis i famnen idag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar