lördag 2 oktober 2010

Ingen vidare bra dag...

När jag vaknade imorse kändes det som om jag inte sovit på 100 år, har däckat korta stunder i soffan under ett flertal tillfällen idag, kan inte hålla mig uppe helt enkelt ... vidare hamnade jag i bråk med karlen, som sen tog barnen med sig till Olofström för att titta på ny soffa. Där blev han inte kvar mer än 20 minuter då Dante snubblade på en matta och flög med ansiktet rakt in i kanten på ett bord ... ser inget vidare ut nu :-( , därefter ringer nån från Malmö som ville komma för att köpa min bil, men självklart starta den inte och kommer ej heller igång med startkablar, så imorgon får vi köpa nytt batteri innan NÅGON kan komma för att titta på bilen. Kiana flydde hem till Malina där hon ska sova inatt och de andra busungarna sover gott. Tror det blir sängen för min del också alldeles strax, imorgon är det jobbdax och jag hoppas på en betydligt bättre dag!!

1 kommentar:

  1. Gomman min då! :( det va ju inget vidare alls... Verkar som 3 av oss 4 systrar haft en mindre bra dag :( anna va inte heller på humör idag, och jag har varit på fruktansvärt dåligt humör och skällt och varit irriterad nästan hela Dan... Såå trist! Men sen va det jobbdax o jag va ju så illa tvungen att skärpa till mig o visst blev det bättre :) men still not in the right mood.. Nu håller vi tummarna för att i morgon är en ny dag med bättre humör och ork och det jag vågar minsann tro att efter en sånhär dag kan det bara bli bättre! :)) så det blir det! Puss på dig min fina! Älskar dig!

    SvaraRadera