tisdag 5 oktober 2010

Nedräkning...

Ikväll får vi troligtvis nyckeln till huset *längtar*. På Söndag flyttar vi på riktigt och vi är så tacksamma för alla som erbjudit sig att hjälpa till, LOVE U ALL!!
Sista veckan på skolan har kommit, på Torsdag är det dags för sista provet i kursen "Palliativ vård" som jag nu läser och på Måndag börjar jag min första praktikvecka av 4. Den 5 Nov är sista dagen sen är jag klar!!
Det kommer att bli riktigt intensivt nu de sista veckorna, då jag kommer jobba på mitt jobb samtidigt men jag får försöka bita ihop och förhoppningsvis undvika "väggen" under tiden. Det är ju trots allt slutet av utbildningen så det ska nog funka :-)
Jag hoppas på en lugn och fin stämning här hemma, då det nog är en förutsättning för att det hela ska lyckas.
Wish me luck!! ;-)

PUSS O KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar