onsdag 27 oktober 2010

Lite av varje ...

Idag var det dags för dagisbarnen att fotograferas och dagen till ära gav jag mig på ett tappert försök att fläta Kaili`s hår igår efter duschen ... helt tokigt blev det inte och imorse var det så där sött krylligt :-)


Och när jag ändå lägger in bilder kan jag passa på att slänga in en på Kiana då hon sjöng i barnkören på familjegudstjänsten...
Idag är jag ledig och fick besök i form av en styck supergo vovve vid namn Otto och en mycket kär vän vid namn Sofie :-)
Kl.15.00 är det dags för Kaili`s första tandläkarbesök (skulle varit för 1 år sen egentligen men då var vi kräksjuka allihopa och så glömdes det bort), och det blir besök nr2 för Dante och vi får hoppas att denna gången blir lugnare än förra, då han blev helt förtvivlad och försökte sparka sig ut genom dörren :-o ... wish me luck!!

Ikväll ska jag på en .. vad ska man kalla det?? ... inbjudan från kommunen är det med underhållning och mat och därefter direkt till jobbet!

1 kommentar: