fredag 5 november 2010

Examensdagen...

Helt underbart men samtidigt vemodigt ... dagen är kommen, examensdagen!!
Vi träffades i matsalen på skolan, där det var uppdukat med kaffe och rostbiffsmörgås dagen till ära och så hade söta Maj-Lis (en av lärarna) gjort en mandeltårta!
Det blev en mysig stund tillsammans och Maj-Lis läste upp nåt kinesiskt (?) horoskop om var och en av oss, gulligt med allt engagemang de lagt ner på oss tycker jag!
Vi fick dessutom en varsin ros med ett rim som hon skapat själv, personligt och uppskattat. ( och efter dessa fina ord förlåter jag henne för att ha stavat mitt namn fel :-D)

(Texten lyder: " En positiv tjej som våga och hon har en stor empatisk förmåga")


Kommer sakna mina klasskompisar, men för att citera en av godingarna i klassen " Tack gode gud för Facebook" kan jag ju bara hålla med ;-D
Något betyg fick jag inte med mig hem idag, det kommer med posten någon dag nästa vecka ...
Provet och ett arbete fick jag dock tillbaka och det visade på tillfredställande MVG i de båda :-)
Ikväll har jag tagit ledigt för att riktigt kunna njuta av MIN dag!!!
Tack alla som stöttat och trott på mig, ert stöd har betytt och betyder mycket för mig!!

2 kommentarer: