torsdag 4 november 2010

Mallgrodan...

Min praktik är nu över, det har verkligen varit lärorikt och något jag absolut hade kunnat tänka mig jobba med i framtiden. Jag hade turen att gå med den bästa av de bästa som handledare, så duktig och bra med patienterna!!
Hon har nu oxå lämnat betyg på mig och om ni tittar på bilden så förstår ni kanske varför jag känner mig som en mallgroda just nu ;-)

(klicka på bilden för att göra den större...)


Imorgon är det avslutning i skolan kl.10.00 och jag har lite svårt att förstå att det faktiskt är så att jag är klar!!!

5 kommentarer:

  1. Grattis!!!

    Du får kalla dig för mallgroda....Måste vara superkul att få såna fina omdömen...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack!!! Det är verkligen kul..man växer liksom ;-)
    kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Grattis till dig söta mallgroda:-)
    Duktig du har varit och är!!!

    Stor kram

    SvaraRadera
  4. Grattis !!!!! Är väldigt stolt av dig !! Du är såå duktigt !!

    Felicidades y enhorabuena !!

    SvaraRadera