måndag 29 november 2010

Klippning...

Nu var det över 1/2 år sen jag klippte mig, så jag tyckte det var dags faktiskt ;-)
Barnen behövde oxå klippas, så jag bokade in oss allihopa samtidigt och detta gjorde jag utan några eftertankar. Nåväl, jag var väl införstådd med det faktum att nån mysig tid med massage i hårbotten var det inte tal om, utan mera en "snabbis och ögon-i-nacken-hålla-koll-på-alla-ungar" stämning, då jag igår insåg att Oscar faktiskt jobbar :-o
Jag hämtade upp Kiana i skolan (efter att jag fått krypa in till förarsätet från baksätet i bilen då jag inte fick upp mer än 1 st dörr) och vi åkte direkt till frissan. Jag hade turen på min sida då Kaili lyckades somna i bilen och därför kunde sitta kvar där medans jag blev klippt. Lagom till sin tur vaknade hon!
För Dante gick det strålande bra idag (och det är ganska ovanligt), men så är ju Silke (frisören) otroligt bra också och jag skulle rekommendera henne till vem som helst utan tvekan! (säg till om ni vill ha numret)


(Här är jag, och lägg nu ingen större vikt vid att sminket typ är borta och jag ser ut som en kom o hjälp mig dö person, utan försök föreställa er mig i denna frisyr när den är som den ska , det vill säga direkt efter frisörbesöket och inte flera timmar senare ...)

Ps. Jag lyckades inte få till ETT enda bra kort på barnen som hade gjort dom rättvisa i deras fina klippning, så det får bli nya försök under morgondagen! (behöver jag påminna er om hur mycket jag avskyr min kamera???)

1 kommentar: