tisdag 30 november 2010

Sällskap ....

Finbesök från Valjehåla fick vi idag, kul med sällskap och vuxenprat :-)
Kaili somnade dock ifrån sin kompis ganska snabbt, men söte Alvin led inte för det, han hittade annat att roa sig med!

Något som inte var så kul idag, var när Oscar fick för sig att han skulle ta min bil till jobbet, låser upp den men kan sen inte stänga den ena dörren, vilket betyder att jag vid det här laget förmodlingen inte ha ett fungerande batteri i bilen. Jag gissar på att Kiana får promenixa bort till kören idag.

Ikväll ska jag på MeandI-party hos kära Lisa , jag måste ju handla för presentkortet på Cecilia Blankerskollektionen som jag vann för ett tag sen ;-)

2 kommentarer:

  1. Naaaaw så sött..<3
    TACK för en trevlig dag! KRAAM

    SvaraRadera
  2. Verkligen, bilden är klockren, så mycket kärlek!! ♥
    Tack själv, blir så glad när jag får sällskap!!
    Puss

    SvaraRadera