torsdag 18 november 2010

T som i TRIST ....

Det känns trist att bara säga detta men mitt liv känns väldigt TRIST just nu ... precis som om jag går omkring och vänta på att nåt ska hända men jag vet inte vad?
Andra planerar resor, åker på resor, plnerar fester eller går på fester. Folk fyller sina liv med saker att längta till eller saker som känns väldigt meningsfulla på andra sätt ... vad gör jag?
Absolut ingenting, ingenting gör jag och orken är totalt borta!!
Jag vet inte vad jag vill, jag vet inte vad jag bör vilja men allt känns väldigt trist och meningslöst :-(
Detta är nog det mest deppiga inlägg jag gjort och förhoppningsvis kommer göra, men mitt liv har hamnat i en gråzon och jag vet inte hur jag ska ta mig ur det...
(hjälp!!)

2 kommentarer:

  1. Man måste ha nåt att hålla fast vid, längta efter som du säger...Mitt liv är med snurrigt fast på ett annat sätt...Jag håller mig fast vid tanken på att gå ner i vikt:-)
    Försök hitta nåt att hålla fast vid...Om du behöver lite lugn när barnen sover, gör som jag, jag va på bibblan å låna en skitbra bok å den ska jag kura ihop mig med senare, längtar!!! Lite kaffe, the eller varm oboy..? Egenmys är aldrig fel...PUSS

    SvaraRadera
  2. Ja, jag kan abslout förstå och känna igen den känslan. Det viktigaste i livet är att ha roligt och njuta av det, och det är klart att du också måste ha något roligt att se fram emot, stora som små saker som förgyller din vardag, börja planera in lite roligheter omedelebums!!! (It's an order!) Kram!

    SvaraRadera