onsdag 29 december 2010

Huvudbry ...

Jag är förföljd av en konstig huvudvärk ... jag vaknar med den och somnar med den, och jag har i princip aldrig ont i huvudet annars!
Den gör mig vansinnigt irriterad, så jag hoppas den ger med sig snart, för nu har jag dragit omkring med den i ca 1 veckas tid!
Anyway... idag har jag lämnat Kiana på ett bowlingkalas och passade också på att dricka lite kaffe med syster Anna. Dante och Mirinda lekte lugnt och fint nere på hennes rum (trodde vi), förrutom att vi upptäckte en massa konstiga saker på golvet som liknade hår av något slag, håret visade sig suttit på gunghästen, som nu var lika nyklippt och fin som Mirinda (busungar)! Självklart skyllde de på varandra, men det spelade ju egentligen ingen roll, håret på hästen lär ju inte växa ut för det!
Nu har vi suttit och försökt planera nyårsmenyn och har förrätt och efterrätt klart för oss, värre är det med huvudrätten men det blir nog något med kyckling!
Imorgon ska vi försöka ta om proverna på Kaili inne på sjukhuset, så håll alla tummar och tår ni har för att det går vägen denna gång!
Filmtajm väntar ...

4 kommentarer:

  1. Vatten gumman lilla, vatten..:-) Och kanske äta "riktigt"...? Din lilla slarva..;-)
    Gjorde kycklinggryta idag, smaskens gottis, grytor är alltid gott!!!!
    Vad ska vi äta i helgen, ska handla imån tänkte jag...

    Puss-kram

    SvaraRadera
  2. Ja, just det..vatten, jag är asdålig på att dricka vatten, men mat..jisses vad jag ätit i dagarna, finns inget stopp i mig, jag exploderar snart!!! ;-D
    Gott med kycklinggryta, vi hade nåt liknande idag, Indisk kycklinggryta!
    Jag ringer imorgon så kan vi prata om maten, men lax är ju gott!

    SvaraRadera
  3. du har inte on nånstans i ryggen, axlar?? (tänker du bär ju på lilla söta sessan en hel del ;)) för då kan ju det stråla upp i huvudet...jag har en öm punkt(triggiepunkt) i skulderbladet som strålar upp i nacken och huvudet på ena sidan!! :( till och från kommer det... du får gå till en massör i så fall välbehövligt och välförtjänt!! :)
    kram

    SvaraRadera
  4. Liz: Massage hade jag nog absolut behövt, det här bytet mellan olika sängar (ha,ha,ha...det DÄR lät ju skumt),gör ju att ryggen gör lite ont!
    Jag tror det kan vara tänderna, inflammation och visdomstanden som påverkar huvudet också har jag kommit på. Dags för tandläkarbesök skulle jag tro!
    Kramiz

    SvaraRadera