tisdag 28 december 2010

Mellan jul och nyår...

Då var julhelgen över, nu väntar Nyårsafton istället. Vi kommer att vara hemma och mysa med min kära vän Fia och hennes Nellie. Vi vet inte vad vi ska äta ännu, men nåt gott kommer vi nog på :-)
I söndags jobbade jag 8-16 och igår hoppade jag in och ersatte vikarien som skulle jobbat för Fia mellan 14-21. Idag åkte vi till vårdcentralen för att ta proverna för gluten o laktos på Kaili, det gick inget vidare, de fick inget blod och efter 3 försök gav de upp, så nu får vi in till sjukhuset om några dagar och ta om det. Hon var så otroligt duktig och tålig Lilla Sessan, hoppas det lyckas bättre nästa gång!
Oscar är långledig nu, och det är ju skönt för det betyder att jag fått sovmorgon flera dagar nu ;-)
Min nya mobil hämtades ut igår, det finns ju en hel del att lära känna i nya mobiler så jag har att göra som ni förstår!
Kiana har sovit över hos Vilja i 2 nätter, så nu tyckte vi det var dags att hämta hem henne och Vilja för lite miljöombyte :-)
2 filmer har vi också sett i dagarna. Den ena var "The box ", som var sådär ... lite seg emellanåt, men samtidigt lite otäck. Den andra filmen vi såg var "Devil" och den tyckte vi mer om, vem har inte fasat för att fastna i en hiss och det på 28:e våningen??

1 kommentar: