fredag 3 december 2010

Rent hus...

Jag kan hålla med om att 31.000kr för en dammsugare är lite väl mycket pengar, men lik förbannat kan jag inte släppa taget om den ;-)
Liz lurade på mig en försäljare som kom hit för att visa denna fantastiska sak, en dammsugare, som inte är vilken dammsugare som helst. Det är också en luftfuktare och en lösning på en bättre hälsa för hela familjen, en maskin med många möjligheter. Vi fick sängen "tvättad" och den synen på vad som fastnade i det där filtret kan jag sent glömma!!
Dessa vita små äckliga kvalster som jag delar säng med måste väl ändå vara värt det priset för att få bort?
Frågan är hur jag ska lyckas övertala min sambo att vi helt enkelt inte kan leva utan denna "livräddare" ;-)
Och för många av er som är nyfikna kan jag lugna er med att säga att det kommer säkert ett efterlängtat besök till er oxå ( inte skälla nu, man fick faktiskt en jättefin vinöppnare om man uppgav namn på 25 st par ..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar