måndag 24 januari 2011

Freijan på radio....

Idag kunde man lyssna på min kära vän Jenny " Freijan" m. familj på radio. De pratade om Smilla (katt) som dog, om hur man bearbeta sorg och hur man pratar med barnen om det.
Alfons var en riktig stjärna i programmet, goa unge!!!
Det gjorde ni bra familjen, och väldigt modigt av er måste jag säga. ALDRIG nånsin hade jag velat höra min egen röst på radio, klarar inte ens av ekot av min egen röst då det ibland uppkommer på telefonen, då slänger jag luren i örat på dig hellre än att höra mig själv ;-)
psst... om ni klickar på länken "riktig stjärna" kan ni höra programmet ;-)

3 kommentarer:

  1. Du är för söt!!! Du måste hjälpa mig med det där länkandet, jag kan inte fixa det själv:-)

    PUSSKRAM

    SvaraRadera
  2. Var hittar jag länken?

    SvaraRadera
  3. Anonym: Du klickar på den del av texten i mitt inlägg , där det står "riktig stjärna i rött! ;-)

    SvaraRadera