lördag 22 januari 2011

Lite av varje från Moosans vardag ....

* Vår nya tv är på plats och invigd :-)
Att 3D skulle fungera så bra på tv hade jag faktiskt inte väntat mig :-o
Dante undrade om han kunde slå sönder fiskarna och Kaili satt helt förbluffad med de (för henne) bautastora glasögonen!

* Ikväll ska jag kidnappa Freijan för att ta med henne till Sölvesborgsrevyn (min födelsedagspresent till henne), detta ser jag fram emot och att få se älskade lilla-syster dansa loss på scenen, då hon är en av dansarna i revyn!

* Kiana började fotbollen idag efter uppehållet och de har nu slagits ihop med killarna i samma ålder, det tycker jag låter helt okej, men att träningstiden har ändrats till kl.9.00(?) en Lördag morgon, borde ju faktiskt vara kriminellt!!

* Kaili`s ögoninflammation börjar nu se bättre ut, kamomillte är en dunderkur som vi kört med på alla barnens ögoninflammationer, om ni nu vill ha lite tips alltså ;-)

Ha en trevlig Lördag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar