måndag 17 januari 2011

Lite off ....

Min blogglust har börjat sina på sistone, förhoppningsvis återkommer den då min energi hittar tillbaka till mig!
Istället har min kropp övertagits av ett icke önskvärt monster som är på ett eldsprutande humör. Detta monster har oxå gått med en UVI i ca 2 Månader och har nu även synligt blod i urinen. Helt meningslöst att gå till doktorn då det bara bli en penicillinkur nån vecka som inte hjälper överhuvudtaget!
När våren kommer, är det jag som går ut i skogen och skriker ut ett överlyckligt "Ronja-tjut" i lyckans tecken, tills dess, får jag nog stå ut med mig själv vare sig jag vill eller inte och för alla andra som måste stå ut med mig, kan jag inte annat än beklaga ;-)
Ungarna (de små) har tydligen haft krupp-liknande hosta hela natten och är lite lagom trötta idag. Dante har oxå väldigt ont i båda öronen och har nu lagt sig för att vila :-(
För övrigt skänker vi idag extra kärleksfyllda tankar till älskade Pappa som skulle fyllt 62 år idag om rättvisan hade visat lite mer rättvishet vill säga.
LOVE U ALWAYS AND FOREVER!!!!

2 kommentarer:

  1. har du testat homeopatmedicin? Jag kan tipsa dig om en homeopat..

    SvaraRadera
  2. Det har jag inte provat o ALLA tips mottages med tacksamhet :-)

    SvaraRadera