torsdag 6 januari 2011

Tröttdagen...

Idag är jag galet trött, gick o la mig när jag kom hem från jobbet och huvudvärken har ännu inte försvunnit, och lär förmodligen inte göra det förrens jag har varit hos tandläkaren heller!
Kiana var på pyjamasparty hos Malina igår och sov över, så nu är Oscar på väg att hämta hem henne, det krävs dock en hel del skottning först för att huvudtaget kunna ta sig nån meter härifrån .... Ahhhh vad jag är TRÖTT på denna snö nu!!
Mitt tålamod är nere på botten och jag vet inte hur jag ska kunna vända denna dagen till nåt positivt, förslag mottages med tacksamhet!
Kanske skulle jag bara gå och dra täcket över huvudet och hoppas på att jag kan sova tills imorgon?

4 kommentarer:

  1. Bokat tid hos tandläkaren då??
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Nej,inte ännu, det är ju en sån kostnad man försöker undvika in i det sista! (Iallafall jag och många med mig). Kram

    SvaraRadera
  3. Mmmm men kan va värt dom pengarna å slippa ha ont..;-) Kram på dig

    SvaraRadera
  4. jo visst, det är sant, men jag hoppas fortfarande på att det ska gå över av sig själv, det är en visdomstand som kommit upp till hälften, som växer o en kär vän till mig sa att det onda kan gå över snart isf, så jag avvaktar lite till ;-)
    Puss

    SvaraRadera