torsdag 17 februari 2011

Olycksåret....

Det hände en olycka häromdagen ... Oscar krockade med alla barnen i bilen. Barnen är okej, men Oscar har ont i nacke, rygg o huvud. Igår var vi alla hos läkaren och hon var ändå positiv och förväntade sig inga framtida men, utan bara muskelvärk i 2 v nåt. Hon tyckte ändå att han skulle röntgas, så där befinner han sig just nu. Det blev såklart ett trauma för barnen även om det gick bra, och Dante bearbetar det i leken och i sömnen.
Värre är det med bilarna... den andra förarens bil fick skrotas och vår är på verkstaden, och de vet ännu inte hur de ska fixa den, det får jag mer besked om på Onsdag. Jag är glad att den var helförsäkrad!
Andra tråkigheter har hänt efter det, men inget jag går in på här, men jag kan bara tala om att jag är TOTALT utmattad just nu, och jag är absolut inne i dimman!

2 kommentarer:

  1. Usch vad otäckt! Tur att det gick bra... :-O

    SvaraRadera
  2. Fyy vad otäckt, kunde ju gått riktigt illa! Ta hand om Er och krama på varandra! Ledsamt med tråkigheter, hoppas det ordnar sig! Snart är familjen Olsson/Ulveklint Blekingebor igen, då kan vi ses lite oftare! KRAMAR

    SvaraRadera