lördag 23 april 2011

Bilderna...

Den enda fungerande datorn i detta huset just nu är min lap-top, vilket betyder att jag inte ha mitt photoshop-program tillgängligt för tillfället, och det retar mig en aning!!
Nåväl, så länge får ni hålla tillgodo med det lilla jag kan göra med bilderna!

* På översta bilden till vänster, ser ni en ivrig jag som öppnar presenter ;-)
* På bilden jämte ser ni de fina presenterna jag fick (duken, värmeljushållarna och sugarbowlen), de fina tulpanerna fick hänga på för att jag tycker de är så oehört vackra ;-)
* På sista bilden överst, ser ni maten som helhetsbild...
* På nedersta bilden till vänster har vi den smaskiga mjölkchokladtårtan med hallon och till detta serverades också varm hallonsås, homemade såklart :-)
* På bilden jämte den, ser ni barnen på påskäggsjakt där de hittade påskharens gömma i grillen ;-D
* På sista bilden får ni en närbild på självaste huvudrätten nämligen minipajer med schalottenlökar,varmrökt lax i bitar, sockerärtor, hackad dill,riven ost och äggstanning o till detta serverades en blandsallad med en hemmagjord dressing som innehöll fetaost och soltorkade tomater.
Mätta och belåtna var vi nog allihopa då kalaset var över för detta år :-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar