tisdag 12 april 2011

Bilf*n...

I 2 veckor kunde jag köra min bil innan nåt pajade!! Servostyrningen är borta och det är då inte lätt att köra utan! Den lilla bit jag körde den igår blev rena mardrömmen, hade ingen aning om ifall bilen tänkte styra när jag svängde ratten så det blev rena rama lotteriet. Jag fick liksom lägga hela mig på ratten och var helt genomsvett när jag väl kom hem. Jag ringde till verkstaden och självklart sa de att de knappast kan vara deras fel, men att jag skulle kolla om det fanns nån olja till servon. Nu har jag ringt efter vännen Bosse bildoktor som ska komma och titta på den, och om han inte hitta felet sa de från Volvoverkstaden att jag kunde köra bort den iallafall så de fick titta på den. Mitt svar var att jag knappast våga köra den dit, då jag inte visste vart jag skulle hamna när jag kom till den stora rondellen man är tvungen att köra igenom! De erbjöd sig då att komma och hämta bilen här hemma (plus i kanten till dom för detta). Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar