onsdag 13 april 2011

Fortsättningen...

När Bosse kom igår, hällde de på olja till servon ... som rann rakt ner i marken (?) Ljuden som kommer från bilen låter inte heller så friskt och som om det inte vore nog upptäckte jag också att någon försökt bryta sig in i bilen med vad vi förmodar tillhugge i form av en liten skruvmejsel, vilket resulterat i att någon nyckel ej går att få in där. Nu använder jag bara centallåset till bilen, men ÄNDÅ!?
Det har också hunnit komma rost på ena sidan av bilen då den stått stilla utomhus på verkstaden i ca 7 veckor. Jag kände på mig att det skulle bli så här, trött blir man!
Nu har de iallafall varit snälla och hämtat bilen här hemma för att (förhoppningsvis) åtgärda felet, och när det är gjort vill jag bli av med skiten så fort som möjligt!!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Åh vad segt...! Hoppas det löser sig. Lägga pengar på bilar är det tråkigaste som finns! :-(

    Men däremot uppstår inte rost på 7 veckors utomhusvistelse, dockk... Våra bilar står utomhus jämt och har inte en rostfläck. ;-)

    SvaraRadera
  2. Väldigt segt!!!
    Våra bilar står också ute jämt, men i detta fallet var det enligt min vän, så att saltet från vägen och en helt stillastående bil i 7 veckor gjorde detta! Själv kan jag absolut inget om bilar men rosten fanns där inte när vi lämnade in den :-(

    SvaraRadera